Monday 1 October 2012

Alquran Pelangi

Pernah tengok Alquran Pelangi? Entry kali ni tentang mukjizat nabi, Alquran, tetapi telah di indahkan di muka hadapan seperti pelangi. Kalau di lihat dari dalam dan luar, sekali lihat sahaja sudah boleh menarik perhatian semua orang. Ye lah, mana taknye, memang cantik alquran ni. Hehe.  




Okay, alquran ini dijual di Indonesia, di Karita Muslim Square yang terletak di Yogyakarta. Kata orang di sana, selain warna alquran yang saya dapat ini iatu brown, terdapat banyak lagi warna seperti pink, biru. Kalau kawan2 ada alquran ni, lagi semangat nak baca ! Hee. Nak tengok lagi dekat, mari lah ke Gombak. Saya beli alquran ni secara online, ada sorang kakak ni jual. Mula2 agak risau lah sebab dia nak hantar by pos, so saya inbox dia, saya cakap saya nk ambil by hand. Dia kata okay je, tapi datang la Kuantan. Dalam hati "Mak aih, jauhhhhnyaaaaaaaaaa" So, terpaksa lah hantar by pos. Harini bank in, esok dapat. Hee. 

No comments:

Post a Comment