Friday 14 September 2012

Wild Wild West

Tarikh 08.09.2012 merupakan tarikh paling aku penat sekali dalam job photography. Yelah, mana taknya, dari pagi hingga petang handle untuk reception Rahman & Liyana. After solat asar dalam pukul 6, aku ajak Mahadhir (kazen aku) p teman aku minum sat. Then dalam 6.30, baru start pergerakan ke Hotel Impiana KLCC untuk next shoot, malam dinner Wild Wild West untuk NTP Group. Huiyooo, bulan Syawal, bulan jalan jem gilerr, sebab ramai sangat orang buat open house at the same day and at the same time. Tu lah namanya rezeki. Hee. Around 7.30 p.m sampai, dekat sejam jugaklah nak sampai impiana disebabkan jalan sesak dengan lautan kereta. And aku syukur sebab sampai sampai, ada juga parking dekat tingkat 7, even it is too far, but its okay. Yang penting kereta selamat dari saman parking tepi jalan. Hee.













No comments:

Post a Comment